2009/12/05

tovabbra is


sziasztok megint, ez csak egy gyors lesz, mert tulajdonkeppen nincs kedvem blogolni, de a vegen meg elfelejtem, miket csinaltunk.
Csütörtökön voltunk Winnendenben, majdnem mindenkivel talalkoztunk, setaltunk, sok kepet csinaltunk, beültünk valami sütizöbe, ettem enikönek hala valami szar csokisbanant, jo edes volt, meg voltunk a müllerben, ami itt ilyen mindenfele-jo boltja, vettem is egy karacsonyi lapot, meg apunak egy kis kartyat, aztan este meg mentünk Laura kosaredzesere, jo volt, csak fajt a fejem, gyakran rosszul vagyok ezektöl a hülye kanyargos utaktol. de azert ott is kedvesek voltak az emberek (eddig mindenki kedves, akit ismerek, biztos azok is, akiket nem, csak tudnam, miert susmognak meg röhönek a hatunk mögött, mert magyarok vagyunk... namindegy :D)
tegnap de. kaptunk egy tesztet, Winnendenben rohangalva kellett kitölteni - hat nem sikerült, nem is ertem, hogyan, de enikövel valahogy egy haatalmas csokiboltban kötöttünk ki :D aztan mentünk a tüzolto muzeumba, az unalmas volt, du. pedig Stuttgarba mentünk össznepien, meki, subway, beszelgettünk, aztan paran mentünk vissza Winnendenbe korizni, a sulihoz, az joo volt, voltak ismerös zenek, enekeltünk, egyszer sem estem el, ugyhogy alapvetöen sikeres este volt, csak kicsit faraszto (jaj, es: a nemet sör szar. legalabbis amit mi ittunk, mintha... vaj lett volna, szensavas vaj, vagy nem is tudom. pfuj. es itt a vaj is szar, es nincs zöldseg, utalom a szendvicseket zöldseg nelkül). Este meg neztünk filmet, a tökeletes ferfit valasztottam, mert azt mar lattam, igy tutira ertettem, mi törtenik. amugy elaludtunk rajta.
ma pedig voltunk kutyat setaltatni, otello valami ritka nagy erdeklödest mutat irantam, folyamatosan szaglgat, meg körülöttem maszkal... kisse frusztral, de amig nem nyal össze, addig joban lehetünk (a macskak mar elvesztettek a lehetöseget erre, mikor ejszaka maszkaltak rajtam es nyalogattak, mert ki akartak menni. hmpf!)
delutan megyünk Stuttgartba vasarolni (anyanak veszek nevnapi ajandekot, meg valami csokit a csaladnak), holnap pedig bowlingozni fogunk, aztan a jövöheten nem tudom, mi lesz, kerdeztem, mikor megyek Michaelahoz (ja, Laura szülei elmennek, nem lehetünk csak ketten itthon, so a maradek idöre atkerülök egy masik lanyhoz, akihez jött volna cserediak, de beteg lett), Laura valamit magyarazott rola, de nem ertettem, haromszor kerdeztem vissza, aztan inkabb bologattam. ugyis kiderül, vegül is :D
es ha holnap nem jutnek gephez, akkor hat: boldog mikulast :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése