2012/08/13

Zamárdi - part two


ezt pedig most azért olvashatjátok, mert felraktam a pendriveomra, a Péter azt elvitte magával, átküldte a tartalmát Patinak, aki újra kirakta a friss információkat a blogomra. ilyen egyszerű :)

aug. 10
19:36
ez egy kifejezetten jó nap volt. munka szempontjából nyugis (bezzeg a holnap. negyven forróváltás, és hogy értsétek, hogy ez mit jelent: egyenlő a halállal), más szempontból meg kifejezetten jó. Attila kérdezte, hogy felvettek-e végül valahova, erre valamiért nevetve mondtam, hogy hát nem, de ő azt hitte, viccelek, mert annyira nevettem, és aztán legalább öt percig ezen nevettünk hatrét görnyedve, szép pillanat volt. főleg azért, mert úgy érzem, túl vagyok a holtponton. ha már tudsz nevetni azon, hogy valami nem sikerült, akkor jó úton jársz. egy másik londiner srác (Dávid; és az Attila amúgy nem is londineres, hanem… gőzöm sincs, volt masszőr, jelenleg minibárellenőrző, mondjuk.) kérdezte ma tőlem, hogy mi újság, kicsi?, és ez elég furcsa volt, márhogy így nevezett, meg az is, hogy nem háborodtam fel, mert olyan kedvesen kérdezte.
szóval most ez van, semmi extra vagy izgi, de jól érzem magam. tegnap elolvastam a Mari, ne bomolj!t , most mindjárt végzek a Sok a csinos lánnyal, egyébként várom, hogy hívjon a Péterke, hogy felszállt a vonatra. még mindig kíváncsi vagyok, hogy tulajdonképpen hogy csempészem be ide.
egyéb esemény, hogy hétfőn is szabadnapom lesz (egy szabadnap csodát tesz, ma is kifejezetten jól teljesítettem így kipihenve. egy nap munka kéne, egy nap pihi), akkor majd este megnézem a kertmoziban a Mamma mia!-t, utána vasárnap lesz a következő szabadnapom, lehet, hogy lejön a Virág, ó, és most felhívom a Dorkát, hogy mi van azzal, hogy ő lejön egy hétre. végül is örülnék neki, elvagyok egyedül, de jólesik a társaság, az is tuti. :) ja, és remélem, hogy jövőhéten (vagy az utolsó héten, nekem mindegy, csak valamikor) bemehetek a konyhába és legalább nézhetem, hogy mit hogy csinál a cukrász. vagy még ha nem is az, valami más munkakörre is vágyom kicsit, most tulajdonképpen takarítok (és ilyen fél-egy órákra mosókonyhán vagyok).
Pééééter mikor jössz, úszni akaroook
20:07
jaj és most úgy kedvem lett egy 30y koncerthez. ha így folytatjuk ezt a borravaló-dolgot (ma 800ft-ot kaptam), akkor ha 24-én még mindig lesz elég pénzem, esküszöm felmegyek a koncertre, aztán este/hajnalban visszajövök még arra a két napra. és azóta hívtam a Dorkát, elvileg jövő szerdán jön. viszont 8 óra van, hol vagy Péterke?

aug. 11.
21:41
tegnap megjött a Péter, ettünk dinnyét (/csirkét) az erkélyen (van egy erkélyem, ezt bírom), aztán sétáltunk a parton, voltunk a kikötőnél (ami nagyon szép este), megmutattam a munkahelyemet (mindenkinek megmutatom, mármint kívülről), aztán visszajöttünk a szállásra, röhögve lopakodtunk a szobámba (eddig még nem találkoztunk a nénikével – maradjon is így), majd megágyaztunk neki a földön, egy takarón aludt szegény és baromi hideg van itt. este még nem annyira, de hajnalban meg reggel eléggé, szóval kicsit sajnáltam, de nem tanult belőle, mert ma se hozott magával semmit…! tehát kb fél 1ig beszélgettünk, aztán időszakonként felébredtünk, mert valakik kiültek ide a szobám alá és hangosan röhögtek (és még hangosabban pisszegték le egymást, hogy ne olyan hangosan). 6kor felkeltünk, a Péter elment repülni (igen, igen, repülővel!), én 9re mentem dolgozni és azt hittem, szörnyű lesz és nehéz, de igazából jó volt, nem is voltam fáradt, hamar végeztünk a forrókkal (a KótiKatival voltam, vele normálisan lehet dolgozni), aztán segítettem másoknak (most nem azért, hogy kiszemeltem a Csillát, de hozzájuk mentem segíteni, és már öten voltunk, de nem is lehet mit csinálni egy szobában öten, csak simán lassúak voltak), aztán napiztunk, és őő semmi érdemleges nem történt tulajdonképpen, csak hogy az Attila kivitte helyettem a kakis pelenkákat (most akkora szarban vagyok, mint a babák köszönjük, Marci), ami igen gáláns volt tőle. ó, és mesélte, hogy nemrég egy vaddisznó belegázolt a Balatonba, amitől percekig fulladoztam a nevetéstől, majd kiderült, hogy nem viccel, de azért még kételkedem, szóval valaki hírközelben utánanézhet, hogy átver-e (mert könnyű, csak azért). a kaja ismét szar volt, úgyhogy munka után a szélviharban (itt épp tombol az időjárás, és egy hosszú nadrágot se hoztam. egyet se.) ettem két palacsintát, este pedig elkezdtem az igazából szerelmet nézni, jézusom úgy szeretem ezt a filmet, ettől megint karácsonyi hangulatom lett, de majd elmúlik. utána kimentem az állomásra a Péter elé, most itt van, épp fürdik (Zénó vagyok… csókolom, finom volt a kokuszgolyo), utána megyek én, aztán megnézzük a képeket, amiket csinált repülés közben, és végül alszunk, mert ez egy fárasztó nap volt (és hozott nekem szívecske joghurtot a vendéglátásért cserébe, ezenkívül kanalat! néhány műanyagot, és egy rendeset is!)
ja, hírek otthonról: apa vett egy kocsit :DDD nem bírom követni, viszont már nem férnek el nálunk a kocsik, szóval az egyiket (változó, hogy melyiket, apa felváltva használja őket) mindig a Péteréknél tároljuk.
amit még várok, hoogy hétfő este megnézem a kertmoziban a Mamma mia!-t, meg hogy a Dorka elvileg lejön jövő szerdán, marad vasárnapig, de még a munkát is várom. és amúgy valahogy gyorsan telik az idő. újra kedvem van az élethez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése