2012/12/15

csak írok

ó jézusom, most megláttam az előző bejegyzés címét, hogy szabadnap.. de jó is volt :D elég sok a munka és elég fáradtak vagyunk, vagy legalábbis én nagyon az voltam (mára már kialudtam magam). a munka nem nehéz, viszont monoton, öt plusz három órán keresztül állsz egy kis lyukban, körbe vagy zárva dobozokkal, ha elfogyott az árud, még akkor se kell megmozdulnod, mert az üres kocsit eltolják neked és hoznak másikat. (lehet, hogy ezt már végig is vezettem egyébként, nem emlékszem, de a helyzet ebben az ügyben változatlan) én nem is tudom, apa hogy bírja, én nem bírnám, és a szerencse rám is kacsintott, mert kb négy(?) napja levittek az ajándékcsomagolós részlegre. ott egy nő megmutatott mindent (aranyos volt, ha valamit végre jól csináltam, akkor mindig mondta, hogy príma), és először hihetetlenül nehéz volt, kikészítő munka tulajdonképpen :D előnye maga a helyszín; azon a szinten sokkal jobb idő van (fent baromi meleg van, jó, mondjuk lent néha kabát kéne), tágasabb a hely, közelebb vagy a többiekhez és lehet néha dumálni. meg maga a munka kevésbé monoton, szép dolgokat csinálok, és köze van a karácsonyhoz ;) hátránya, hogy ha nagyon kell sietni, akkor az halál, mert nagyon gyorsan szépet nem könnyű csinálni, nekem nem is nagyon sikerült még :D meg gyorsabban telt az idő így, hogy új dolgot tanultam, meg ez jobban lefoglal.
na de arra kíváncsi leszek, hogy a tegnapi teljesítményem után még ma is odaraknak-e... :D ú nagyon rossz voltam, nem tudom, mi történt, de rosszabbul csináltam, mint legelőször. aztán szünet után feltornásztam, de irtó fáradt voltam.
igazából az lenne a legjobb, ha ma megint tanítanának valami újat, és akkor azzal megint el lennék még a maradék időben.

ja, maradék idő! hamarabb megyünk haza, mert az amazonnak egy bizonyos ideig volt ránk szüksége, meg a szállás is eddig van foglalva, úgyhogy 19-e az utolsó munkanap, és 20-án reggel indulunk :)) végül is annak örülök, hogy hamarabb otthon leszünk (NEM megyek be még a téli szünet előtti utolsó napra suliba, már rég rákészültem, hogy legközelebb jövőre megyek :D), és az óriási hír még, hogy az amazon 23-ig kifizeti a munkánkat ;)

nos, mi volt még... karácsonyi műsor! semmi köze nem volt a karácsonyhoz, egy robbie williamsra hajazó pasi fél órán keresztül robbie williams (így írják a nevét?) dalokat énekelt. én nagyon élveztem, gyakorlatilag egy koncert volt munkaidő alatt (színpadot is építettek meg minden, és tényleg munkaidőből ment). és ez is olyan gesztus, mint mondjuk a nagy kinder mikulások 6-án, szóval attól függetlenül, hogy ez monoton munka és itt nem az életed céljait teljesíted, tökre figyelnek arra, hogy ne egy zombi legyen belőled, aki csak bejár és robotol, hanem valahogy kialakulnak azért dolgok. nekem ez tetszik :) mondjuk attól még soha nem jönnék vissza :D (most pl. van egy zúzódás a csípőmön, mert nekimentem egy dobozzal egy vaskampónak, de van ennél rosszabb is, a múltkor egy pasi majdnem felnyársalta a szemét... veszélyes hely amúgy :D)

egyéb dolgok; kiderült, hogy itt van pingpong, biliárd, csocsó (márhogy nem a házban, hanem ahol kajálunk), úgyhogy ebéd után azt igénybe is szoktuk venni. meg apa vett két kiló répát (????), úgyhogy sütöttem répatortát, meg enni is azt vittem munkába.. igazából van még egy csomó kajánk, nem tudom, azokkal mi lesz.
időjárás. pár napja már egyáltalán nem esik a hó, de attól még minden havas és mikor süt a nap, akkor még gyönyörűbb az egész :)
fiúk. még mindig sok van belőlük, de már egyáltalán nem zavaró a helyzet, (majdnem) mindenki tök jó fej :) [most az eddigi jó lakótársi viszonyunkat a józsi elszúrta, mert eltűnt a söre és kiborult, de annyira, hogy eltört egy nagy tálat, ott hagyta, paraszt mindenkivel, vagdossa az ajtókat, mittudomén, úgyhogy kár, hogy a maradék napokban ez ilyen lesz, de elmehet a francba szerintem.]

és oké, ennyi, még két érdektelen kép:

                                                                     itt én alszom
                                                               itt meg apa alszik

mert főleg alszunk és dolgozunk, esetleg kártyázunk és iszunk

1 megjegyzés:

  1. jujj de aranyos kis gubó vagy ott az ágyban :DDD és igen, így írják :D

    VálaszTörlés