2012/12/01

videó :)

ez most egy olyan videó lesz, ahol nem beszélek, mert nagyon fáj a torkom, meg bedugult a fülem és alig hallom, amit mondok. a háttérben rádiót hallhattok, ha halljátok, de nem túl hangos.



szóval, az első munkanapunk. őőőő, érdekes volt! délelőtt megint olyan lézengős volt az egész, csak gyakoroltunk, meg megmutatták, hogy kell a dolgokat. de jó volt persze, nyilván, akkor tanultuk meg, hogy mit hogy kell csinálni, csak olyan lassan ment minden. aztán ebédszünet után már rendesebben dolgoztunk. hát nem sokat tudok mondani róla azon kívül, hogy csomagolunk :D voltak könyvek, cd-k, dvd-k, mini elektromos habverő, ilyen játékok, telefontartó, telefon... úgyhogy sok mindenféle és fajta. van a szimpla és a multi csomagolás, az elsőnél csak egy árut csomagolsz, a másodiknál kettőt, vagy többet. betolják az árukat, elveszel egyet, a számlát leolvasod, beviszed a gépbe (ilyen kis szerkentyűvel, aminek nem jut eszembe a neve), utána az áruk vonalkódját is, aztán kiadja, mekkora dobozba kell csomagolni - azokat pedig megtanultuk, hogy hogyan csomagoljuk be. Schnecke in die Ecke! (csiga a sarokban, csak németül jobban hangzik. amúgy szerintem a csigát nem így írják, de most nem nézek utána) ezt azt jelenti egyébként, hogy papírral ki kell tömni a csomagokat, de tök nehéz eltalálni, hogy hogyan. aztán becsomagoltad, kitömted, rögzítetted, leragasztod, rárakod a számla vonalkódját, ééés ennyi. felteszed a futószalagra. egyszerűnek hangzik, de annyira nem az:D [teaszünet]
délután engem áttettek máshová, ahol ugyanazt csinálta mindenki, de ott már nem voltak kezdők, hanem már régen ott dolgozók csomagoltak, és őő ott sokkal nagyobb volt a stressz. azért rakott át oda a nő, mert szerinte lassú volt a munkám (!! ez csak azért van, mert amikor ő látott csomagolni, akkor csináltam legelőször, de sebaj :D), de nem baj tulajdonképpen. bár azt hittem, nagyon béna vagyok, és irtó sokat magyaráztak a connyk (conny = co-worker = "részlegvezető"), hogy hogy gazdálkodjak a papírral. de aztán apa elmesélte, mik voltak [csengettek. visszajöttem, a lakótársaim, hátha idesétálnak mögém és akkor látszódnak a videóban :D na szóval], és kiderült, hogy én nem is voltam olyan béna, mint a többiek. HAHAA

hát kb ennyit mondanék a munkáról [leesett a zsepim], fárasztó volt, de végre csináltunk valamit. [ú ez fájt. próbálok egyáltalán nem beszélni. ezért lehet izgi ez a videó :) ]

az esti kaja valami töltött káposztaszerű dolog volt, azt nem ettem, de krumplipürét igen és az nagyon jólesett. és tudjátok, mi esik még jól? hogy holnap nem megyünk sehova, pihenőnap van. már várom, hogy addig aludjak, amíg akarok!

na, ez most ilyen videó volt, sajnálom :/
(ja, és tegnap mikor azt mondtam, elmegyek aludni, az nem úgy történt, mert még pókereztünk, vicces volt, egyszer kijött egy sorom!!! ami elég menő, ha nem tudnátok. de azért a végső összecsapásban elég megalázó vereséget szenvedtem. sebaj. jó volt.)

tehát legközelebb bemutatom a házat :D

(ó, igen, és ma végre rendesen használtam a németet, mert nem volt ott a csávó, hogy fordítson, lehetett kommunikálni.
és még egy utolsó dolog! vacsi közben valamiért a petőfi szólt a rádión, és pont leadták a 30ytól az egypárt :D .)

5 megjegyzés:

  1. egészen különlegesen gépelsz!

    VálaszTörlés
  2. azt hittem, lesz itt egy bejegyzés, de nincs :( írjál blogot!

    VálaszTörlés
  3. Beszippantott a délutáni műszak? :D Az estebédről vagy éjebédről mindenképp nyilatkozz! :D (Balaf)

    VálaszTörlés
  4. Sáriiiii:D:D:D
    Dorka voltam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:DD
      (ja nem is írtam/beszéltem a kajáról, de most elmondom, hátha látod majd, hogy egész jó, tegnap paradicsomos tortellini volt, meg volt már frankfurti leves elsózva, meg valami húsos cucc, ami egész jó volt, ilyen kis desszertes tányérba szedhetünk meleg kaját, ez végül is jó :) )

      Törlés