2011/08/13

aprosag


Amugy a kertben van egy magas sziklakert, rajta egy agyu egy kutyas szoborral, ma ott irogattam, aztan tovabbsetaltam a hosszu dombocskahoz es felültem a felette ativelö falepcsöre es akkor mar ott irogattam. Minden nap fedezek fel valami uj kis aprosagot ezen a helyen. Lementem a tohoz is, ültem a stegen, logattam a labam a vizbe, egesz romantikus pillanataim vannak itt egyedül is. Minek ehhez barki, a hangulat megteremti önmagat. 
Egyebkent jobban megfigyelve, a kert ugy nez ki, mint valami buddhista paradicsom, mikor ezen eszrevetelemet megosztottam Waltrauddal (akiröl muszaj hogy megjegyezzem, NÖ, mert volt aki azt hitte, ferfi), akkor mondta, hogy nos, majdnem, ez feng shui. Szoval rögtön utana vegigsetaltam egy keskeny csikön, hogy megnezzem, kiegyensulyozottabb lettem-e. haha. 

Holnap reggel elmegyek meg a korai vasarra (igy tudnam forditani nemetröl), aztan 11kor indulunk a fesztivalra. Merem remelni, hogy poen lesz. Kedden jövök :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése