2011/08/03

herzlich willkommen


nos, mivel az a szerencse ert (basszus nincs ekezet, ezt utalom), hogy kifogtam egy humorherold nagypapit meg egy homeopatia manias nagymamit, meg net is van. ezek semmiben nem függnek össze, viszont mind igaz. szoval akikröl most beszelek, az Fritz, nagyon vicces szakalla van es erdekes, okos ember, nyolc evet elt Thaiföldön. A masik pedig Waltraud (na, felirtam a nevet a tenyeremre, nem is tudtam megjegyezni egy csomo ideig), total sportos es egeszseges eletmodot folytat, az elöbb mutatta meg, hogy ö milyen vizet iszik - nem azt mondom, hogy fura, de azert vannak benne kövek. nem itelkezem, en most egy trutyit ennek szivesen.
szoval megerkeztünk egy vidam öt oras kocsiut utan (apa gyakran volt idegbeteg, meg a mobilomat kapasbol otthon hagytam - de meg nem jartunk tul messze, mikor visszafordultunk erte -, egy Balf nevü települesre többször is azt hittem, Balaf, es lattuk Sopronban a bobpalyat, ahova majd megyünk osztalykirandulni), beleptünk a kertbe, kapasbol öt kutya felenk rohan (ugy volt, hogy negy van, de nem, mert öt, kit erdekel, miert, a tenyek a fontosak). felsoroltak a nevüket, de mar reg elfelejtettem, csak Balut jegyeztem meg, ö akkor, mint egy medve, es undoritoan nyaladzik. de nem viccelek, ha megrazza a fejet, beterit egy oriasi nyaltengerrel, bazira undorito (bar most edesdeden fekszik mellettem, mert hatarozottan rakialtottam, hogy lieg dich!). viszont! egyik kutya sem ugral, ennek borzasztoan örülök, mert egyebkent ket labra allva mindegyik legalabb egy fejjel magasabb lenne nalam. Meg van itt meg egy kislany, 11 eves, Vanessa, amugy a szomszed gyerek, de eleg gyakran van itt. Na, hat ö a vilag legeröszakosabb kölyke, jol kifogtam. Eleinte artalmatlannak tünt, miutan anyaek elmentek, leültünk, bekesen megneztünk egy Gilmore girls reszt nemetül (semmit nem ertettem, es amugy is eleg borzaszto :D), aztan mondta, hogy usszunk. ja mert amugy ez egy oriasi telek, van itt egy to is, marmint birtokon belül, majd otthonrol kepeket is mutatok. na szoval. lementünk uszni, de nem hagyott kimenni a vegen, meg allandoan a viz ala nyomott, es nem hittem el, de tenyleg ö volt az erösebb basszus. aztan mikor Fritz elterelte a figyelmet es gyorsan kimasztam a stegre (na, van egy steg is, a kiscsaj majdnem belökött a sziklak köze, hat nem edes?), bejöttünk megtörölközni, meglatta a hatalmas böröndömet (amugy ketelkedem, hogy ezt egyedül haza tudom szallitani), es ugy döntött, hogy öltözködös-sminkelöset fogunk jatszani. jo hogy nem papas mamast. csak az elsö szettig es a szemceruzaig jutott el velem, mert aztan mentünk setakocsikazni, vagyis igazabol magyarul, nem tudom, mi a neve, de amit a lovak huznak, tudjatok. de nem lovaskocsi, mert annal kisebb. meg nem is hinto. na. szoval azzal elmentünk egy masik kis közsegbe (igazabol nem tudom, hova, ketszer is kerdeztem, de egyszer sem hallottam egy varosnevet kicsengeni), jo volt, fenykepeztem. igazabol nem volt semmi, megalltunk ket helyen, vettek bort az elsö helyen (ja ott volt a lohajto - Hans, tipikus nev, nagyon tetszik :D -, Waltraud, meg Vanessa anyukaja es ket kistesoja, akik egyebkent nagyon kis edesek, a kislannyal bökdösöset jatszottunk egesz uton. a neve nagyon hülye, ugyhogy mar el is felejtettem), aztan tiz meterrel odebb ismet vettek bort (poharral amugy, szoval nem ket üveg egymas utan :D), de akkor mar zsiros kenyeret lilahagymaval is, erröl eszembe is jutott, hogy ehen halok. ja es elenken megmaradt, hogy a hülye lovak nem fogtak vissza magukat, ha valaminek ki kell jönnie, hat ki kell jönnie, nem szamitott, hogy en ülök mögöttük (most szagokrol beszelek csak, nem tartalomrol). o es azt mindenkeppen le akartam irni, hogy csomo haznal lattam, hogy a kertben ilyen szines villanykörtek vannak fellogatva vegig egy madzagon es nagyon tetszenek (tök alter :D). miutan visszaertünk a lovaskocsizasbol (amit amugy ket pohar bor utan nem is vezethetett volna Hans, de nem szolok be, csak majd ha atmegyek a kreszen), leültek meginni egy üveg bort (!), miközben mi bekesen üldögeltünk ott es szetharaptak a szunyogok. avagy moskitok.
most meg epp bagettet eszem, vagyis mindjart, aztan alszom, de meg lehet hogy olvasok. ja a kocsiuton Vircs levelöt kinyitottam, az a kedvenc reszem belöle, hogy "es ha megis szomoru vagy, gondolj csak arra, amikor integetes közben elcsusztam a jegen" ami igy nem vicces, de elöttem van a jelenet, es barmikor gondolok ra, elkap a röhögögörcs (föleg ha az apjat is beleveszem, aki az eses utan rögtön azt kerdezte, hogy a kocsi jol van-e :D marmint mert amellett esett el.). Pati instrukcioit is megneztem nemreg, nos, egyelöre semmilyen hangulatom nincs, olyan közömbös, bar inkabb pozitiv, szoval meg varok a leveleiddel, de kösz a fanficet, hoztam amugy nyomorultakat, HP-t nemetül, meg itt a nemet hazim is, de majd megnezem, hatha ez viszi a palmat :D

tehat, most egyelöre ez jonak tünik. föleg mert mar az elejen kifejtettek, hogy elhetek velük, elhetek nelkülük, szivesen vannak velem, de oda megyek egyedül akkor es amikor akarok. ja a szobam! a szobam Waltraud irodaja, egy vastag szivacson alszom, konkretan harom ajto nyilik onnan :D egy az elsö kertre (igy en is kaptam kulcsot, meg kapukulcsot is, szoval tutira szabad vagyok), egy a hatso kertre, egy meg a haz többi reszehez. amugy nem egy palota, pedig leiras alapjan azt hinnetek. majd teszek fel kepeket, mint mondtam.
nem mondom, hogy minden nap irok, de lehet hogy igen, mert ezeket szeretnem dokumentalni es nyilvanvaloan sok meselnivalom van. remelem, tovabbra sem fogok unatkozni.
szoval Wimpassingbol az elsö bejegyzesemet olvashattatok (: (es vanessa sem rossz fej) es tessek, zene :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése