2011/08/17

gyorsszerda


Ma reggel felkeltem, elmentem Waltrauddal a Klientenekhez , vettem egy tablat (egy karacsonyit, es olyan aranyos volt a neni, 3 euroert adta oda, pedig amugy ilyen 10 eurok. ja es van meg egy valaszom az abrara: egy yin-yangot formazo ketteszakitott nyaklanc :D), aztan visszajöttünk, hajat mostam, meghitt hangulatban olvastam A nyomorultak-at a kertben, majd elmentem az istalloba segiteni felkeszülni ameglepi bulira, Franznak, aki ma lett 60 eves, es amugy ö a lovasz. vagy mi. Ettünk, ittunk, beszelgettünk, eltancoltam a jofejtancot, de csak kinevettek, hogy ök ezt nem tanuljak meg (:D), de azert tetszett nekik. hetkor pedig visszajöttem, ismet olvastam, es most itt vagyok. Hamar elszallt :D
Holnap en csinalom az ebedet, paprikas krumplit (amit meg sose csinaltam, ugyhogy merem remelni, hogy jo lesz, annyira azert nem tünik neheznek - kopkopkop) es hagymas-sajtos muffint, mert azert megiscsak :D
Penteken Schönnbrunnba megyünk ha minden igaz, szombaton pediiiig... BUDAPEEEST.
ez most ennyi volt (:

(Petöfi-radiot hallgatok, ez most feldob)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése