2011/08/02

Grüß Gott! - ahogy Ausztriában mondják


na, most, hogy bepakoltam az üresen öt-, jelenleg pedig - teletömve a ruháimmal - tizenöt tonnás bőröndömet, már készen is vagyok. csak pár óráig tartott.

szóval tegnap résztvettem az utsó német órámon Bónánál, vettük a környezetvédelmet, megkaptam házinak a maradék szöveget, de legalább nyelvtan nem maradt, ennek örülök. utána találkoztam Patival és Marcival, átadták a levelüket (Marci esztétikus csomagolása és Pati ausztriai csomagja :D), beszélgettünk, elmentünk a mekibe, aztán vissza a keletihez kóláért, aztán az astoriára kóláért, aztán az arénába kóláért :) és ha már ott voltunk, vettem kakaóscsigát, aztán meg adományból magyaros burgonyaszirmot (ú, legközelebb spenótos-sajtos rácsost fogok enni (L) ). Utána még jött Ginny, de akkor már csak kb 20 percet maradtunk, késő volt, de jó volt. Magamban búcsúestének könyveltem el :D
Ma meg a Péterke odaadta a fényképezőt, már ki is próbálta, nem rossz, nem rossz. Aztán a Virággal elmentünk ide-oda, csináltattunk pár dolgot, pl igazolványképet róla, ott a csávó kérdezte a nyakamon lévő gépre mutatva, hogy szintén kolléga? mondtam, hogy remélem. majd kiderül! Vircs is odaadta a levelét, aztán hazajöttem, és őőő kiesett az a pár óra, nem tudom, csináltam-e valamit...? ettem trutyit, az biztos. meg az előbb bepakoltam.

Szóval ágyő, nem tudom, mikor írok legközelebb, hogy lesz-e net a bácsinéninél, vagy valahol a közelben egyáltalán. Ja és kiderült, hogy nem is Eisenstadtba megyek, hanem végül is Wimpassingba. Újabb és újabb információ :D na, ha tudok, úgy is írok blogot :)
20-án jövök, úgy döntöttem, tűzijátékkal ünneplem hazatértemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése