2011/08/18

"meg ha repül is Loyson, meglatszik, hogy van laba"


Ma föztem! Hogy elkeszüljek fel 1re, fel kellett kelnem 8kor. Felkeltem, aztan 9ig fetrengtem (de azert meg kesz lettem). Szoval most eletemben elöször föztem teljesen egyedül, jo, jo, paprikas krumplit, nem mondom, hogy nagyon bonyolult, de akkor is, ertitek, senki nem volt ott, es nem rontottam el semmit! Persze minden lehetöseget megragadtam, hogy szetegessem magam (szep a kezem), a konyha pedig romokban hevert utana (mar kitakaritottam, mielött barki lathatta volna), viszont olyan ize volt, mint otthon. Na jo, talan kicsit több füszert is hasznalhattam volna, de ezt leszamitva klassz lesz. Desszertkent hagymas-sajtos muffint szolgaltam fel, ami igen nehezkes volt, mivel kiderült, hogy nincs muffin sütöjük (ezt nem mondtak, mikor ket nappal ezelött bejelentettem, hogy mi lesz). Persze megoldottan a problemat, mert zsenialis vagyok - egy tepsibe belelapatoltam, es ilyen kis apro tanyerkak lettek belölük. Szerintem jo lett, szerintük is, csak megkaptam, hogy nagyon eltelitette öket. De ez vegül is jo, nem?
Na, miutan tulestem ezen, megtudtam, hogy Waltraud is szereti a Gilmore girlst (ami fura, mert egy kicsit olyan, mint egy katona), majd kimentem olvasni a kertbe, meghozza A nyomorultakat, tudom, tudom, köze nincs a nemethez, de egyszerüen kell egy kis boldogsag is. Tök sokat olvastam, az eddigi egyik legjobb fejezet az 1817-es ev, amiböl alig ertek valamit, viszont oriasi, es Victor Hugo zsenialitasat fitogtatja (A szazadok kepe az evek arcvonasaibol tevödik össze). Ezutan lementem a tohoz, olvastam (megkönnyeztem nehany reszt), majd ugy döntöttem, fürdök egyet, igy is tettem, majd a stegan napoztam, közben radiot hallgattam, szaradtam, es neztem az oriasi szitakötöket a hasamon (ha mozdulatlanna dermedsz, megszokjak, hogy ott vagy, es akkor mar nem ember vagy, hanem valami, amire ra kell szallni). Majd jött Csipszi, kisse beleronditva a pillanatba, de azert egy picit jatszottam vele, marmint simogattam, es nagyon aranyos volt, ahogy bujt hozzam. Csak aztan hanyatt vagta magat, feldobta a talpait, es nem vagyok otthon kutyaban, de tudom, hogy azt varta, hogy a hasat vakargassam - de hat ez a baj, ha a kisujjadat nyujtod, mar a karodat akarjak, szoval sajnalkozva otthagytam. De nem tört le, meg most, par ora multaval is a nyomomban van.
Holnap megyünk Schönnbrunnba, es az allatkertbe. HOLNAPUTAN pedig hazamegyek, el se hiszem :) (es ket es fel het meg nem is olyan hosszu idö. Borso, te hogy vagy, izgatott vagy mar, hogy egy ev utan hazamesz? :D ((vagy mar otthon vagy? :DD)) )

Ameddig a törveny es erkölcs fönntartja azt a tarsadalmi karhozatot, amely a civilizacio koraban mestersegesen teremt poklokat es az emeri balsorssal sulyosbitja a vegzetet, mely istentöl valo, ameddig a ferfi lealacsonyodasa a proletarsorsban, a nö elzüllese az ehseg miatt, a gyermek elsatnyulasa a sötetseg folytan, szazadunk e harom problemaja megoldasra nem lel, ameddig bizonyos retegekben ervenyesülhetnek a tarsadalom fullaszto eröi, mas szoval, es meg tagabb szemlelettel, ameddig tudatlansag es nyomor lesz a földön, az ilyenfajta könyvek talan nem lesznek fölöslegesek. - Hauteville-House
na, ez most nagyon kulturalis bejegyzes lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése