2011/08/08

<---->


tessek, csipszi ideült mellem (nem tudom, hogy irjak, es nem is biztos, hogy igy ejtik, de en igy hallom), megsimogattam, mert ö az egyetlen, akitöl nem büdös a kezem, erre tiszta nyal a feje. milyen tipikus.

ezt a napot, ha otthon lennek, esemenytelennek tekintettem volna, de mivel itt vagyok, Ausztriaban, es az a cel, hogy jobban beszeljek nemetül, hatarozottan jo nap volt. Reggel elsetaltam a sparba (Wampersdorf vagy mi, egy masik kis falu, de nincs tul messze), vettem egy jeges mokacsinot, vagy mi az, Fritz meg ugy döntött, hogy mivel azt ugy szeretem, vesz nekem cappuchinot (ertitek az összefüggest, ugye?). de azert aranyos. nem tudom, mivel fogom inni, mert a friss tehen (vagy kecske, ezt nem ertettem) tej nem hat ram tul hivogatoan, vizzel meg nem iszom, radasul le kell fagyasztanom, mert melegen sem iszom meg. micsoda problemak. viszont jofejseg volt töle.
Szoval mikor visszajöttem, Vanessa mar itt vart (kiderült, hogy fel 9kor is volt itt, de hat meg böven aludtam. nagyon kedves, hogy igy erdeklödik.), meg Denis is, az öccse, velük ki nevet a vegen?-eztünk, nemetül mar elfelejtettem, de megkerdezem ujra. Meg jatszottuk azt a palcikas jatekot, dominoztunk, aztan Vanessa mondta, hogy oo, most autovezetös suliban vagyunk, mondtam, hogy köszi, mar tudok vezetni (tenyleg tudok, csak tolatni nem, es nincs meg a jogsim, de ezek csak reszletek). Feladott ket feladatot, de ilyenekkel szurta ki a szemem, hogy mi az a stop tabla, meg a parkolni szabad tabla, meg hogy irjak nemetül egy mondatot a lampakrol (amugy die Ampel, minden nap tanulok valamit. leirtam, hogy elöször jön a piros, aztan sarga, vegül zöld). Aztan mondta, hogy ir nekem egy tesztet bioszbol, jo, nem szamitottam nagy dolgokra, de biosz cimszo alatt odalökte nekem, hogy irjak nemetül annyi allatot es viragot, amennyit tudok :D ertitek, biosz fakton ilyen hülye szamolasokkal szenvedtünk a fogalmam sincs, mikröl, meg az RH pozitiv, negativ, mit kaphat, mit nem kaphat, ertitek, es akkor biosz: viragok :DD na mindegy, az vicces volt.
Aztan megerkezett a nap feny pontja, egy Marci nevü csavo szemelyeben, aki szinten magyar, nagyon jolesett elhadarni neki egy csomo dolgot, ö is meselt, huu, remek volt. Aztan Waltraud rank szolt, hogy en itt most tanulok, nemetül beszeljünk :D de nagyon örültem :) (bar fura volt egy emberhez magyarul beszelni, es nem a kutyakhoz)
Utana Vanessaeknal voltunk, tevet neztünk vele meg Denissel (igyekeztem udvariasan visszautasitani a vajas kekszet es a ketchupos csipszet, fuj, nincs izlesük). Es megallapitottam, hogy a macskas emberek szükseget erzik annak, hogy mindenkinek az orra ala nyomjak a macskajukat. Mikor megmondod, hogy kisse tartasz tölük, akkor meg jobban eröltetik, hogy de ö aranyos, nem bant, blabla. Aztan mikor közlöd, hogy a, igen, tenyleg nagyon edes, de azert nem mult el a viszolygas, termeszetesen szemelyes sertesnek veszik a dolgot. Ma is ez törtent, es mar nem a vicces, hanem az idegesitö kategoriaban. Kretenek.
Aztan Vanessa is dramazott egy sort, nem is nagyon ertettem, hogy min (nem a nyelvbeli különsegek miatt, hanem mert nem mondott semmit, csak igy bögött valami hülyesegen), Denis meg felmaszott az emeletes agyra es rank köpködött felülröl - remelem, elkepzeltetek a kialakult helyzetben, gondolkodtam, hogy megüssem-e öket, vagy sem - de mivel bekes ember vagyok, a hozzam jobban illö forgatomaszememetamighülyekvagytok-ot valasztottam (bevalt). (meg amugy is voltak ilyen kevesbe publikus dolgok, hogy Denis lefenykepezett a wc-n, marmint a WC-N, gondoltam, most megölöm, de vegül csak kiabaltam, Vanessa meg paparazzisat akart jatszani, en voltam andrea, lehet, hogy idegbajt fogok itt kapni, de tenyleg. jezusom. ki is javasolta, hogy legyek ovonö? hogy barmi közöm legyen a gyerekekhez? melyik idiota volt? es miert nincs itt valaki, akivel lehet azonosulni, es aki nem andrea, az angol modell? jeeezusom... ja es nem mondom, hogy Denis szerelmes belem, de...)
Az este viszont jo volt, Vanessaeknal ettünk, vegre rendes kajat, ertitek, ennyivel is beertem: kenyer, vaj, sajt, szoval nem ilyen extras dolgok. Tök finom volt. Aztan utana meg nagy unopartyt csaptunk, beszelgettünk, Fritz tök sokat meselt arrol, hogy miket csinalt külföldön, hol elt, meddig, evett mar kutyat, kepzeljetek, de a krokodilt inkabb nem kostolta meg (pedig kivancsi lettem volna).
Ugyhogy ez klassz nap volt, holnap nem tudom, mi lesz, igyekszem tavol maradni Vanessatol (ami persze nem fog sikerülni, de en ezeket a baromsagokat nem birom hosszutavon), nutellas kenyeret reggelizek ismet, talan vegre elkezdhetnem az osztalyozora az utolso lecket, meg a szövegeket (ezt mintha mar többször is irtam volna, hogy kene), ees igen, ennyi. Jo ejt (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése