2011/08/10

?


Reggel begörcsölt a labam, cappuchinot kellett innom, megint nutellas kenyeret reggeliztem, es mikor kimentem, hogy most bekesen olvasok Harry Pottert, egyszerre oriasi szelvihar tamadt, en meg ott ültem a hoemberes zoknimban, melegitönadragban, pulcsiban es esökabatban, salban, frissen mosott hajjal, dideregve, felhaborodva, elszomorodva - es vegül untatva. Hirtelen nem volt kedvem olvasni, bementem a szobamba, magamhoz vettem egy üveg nutellat, lekaptam a polcrol az allatlexikont es nekilattam, de mar önmagukban a kepek is borzasztoan untattak, ugyhogy egy alomfejtös könyvvel folytattam. Csakhogy aztan megjöttek Vanessaek, ujra kimereszkedtem a hidegbe, valami kuglis jatekot jatszottunk, nyertem, de nem volt tul bonyolult (jo, hat attol függ, ki ellen jatszol. Waltraud siman lenyomott volna). Miutan elmentek, annyira unatkoztam, hogy kinyitottam Pati levelet, amin amugy remekül szorakoztam. Azzal kezdte, hogy felsorolt mindent, amitöl rossz kedvem lehetne, es ha kicsit olyanabb a hangulatom, siman rossz kedvem lett volna mar csak a sok lehetösegektöl is. De nem volt olyan, ugyhogy szerencsed :P (A Hannah Montanaban volt egy ilyen resz, Lilyvel, mikor Miley elköltözött es Oliver turnezni ment. De mindegy.) Hadd mondjam el, hogy elegedett vagyok a level formajaval, marmint az összehajtasi modszerrel, tök olyan, mint a regi filmekben, majdnem elejtettem a könnycseppet es elöhuztam a feher zsebkendömet is, csak a miheztartas vegett. Szoval jo kis depilevel volt, tetszett, hogy gondoltad, az ehsegtöl idegbeteg leszek es azert nyitom ki (ne felj, nem ettem meg a rajzolt tortat), meg hogy gondoltal az unalomra is. Meg hogy leirtal egy mondatot, en gondolatban reagaltam ra valamit, es te Arra reagaltal valamit a következö mondatoddal. Megvan az egyhullamhossz :D A hepileveledre kivancsi leszek.
Este ünnepeltük Doris szülinapjat, ilyen lanybuli volt, elmentünk egy etterembe. Hat, olyan volt, mintha anyaval es az ötyesekkel mentem volna, csak volt meg ket huszoneves lany, es osztrakul karattyoltak persze. Zajos helyen voltunk, egyszerre sokan beszeltek, ugyhogy tulzas lenne azt allitani, hogy mindent ertettem (vagy hogy többet mint a semmi), de meglepö nagy szerencse esett meg velem: magyar volt a pincer srac - es amellett hogy magyar, hihetetlenül edes is volt, amitöl jo hogy nemetül, de magyarul se tudtam beszelni, ott makogtam kinosan, mint valami kreten. Több zöldseget kell ennem. De ez a mi dolgunk.
Amugy ittam valami koktelt, punsch volt a masodik neve, asszem volt benne tequila, ananaszle, narancsle, de meg most is lüktet a fejem, vegervenyesen is kiderült, hogy az alkohol nem valo nekem.
Egyebkent gyakori törtenes, ezt le kell irnom, hogy ök dumalnak, ez meg nekem csak amolyan hatterzaj. Szoval nezem öket, mindig aktualisan azt, aki beszel, ha ugy erzem, azt kell, akkor nevetek, vagy bolintok, etc., amugy teljesen ösztönösen, szoval nem direkt csinalom, de egyszerüen mason gondolkodom. Tudom, hogy mar irtam, de tenyleg nagyon megeröltetö atallni, es folyamatosan meredt szemmel (vagy nem meredt szemmel) koncentralni, hogy ertsd, mit beszelnek hozzad. Mert lehet hogy meg ertened is, de egyszerüen nem jut el az agyadig. Pl ma este jo lett volna, ha kis agyacskam feliratozza azt, amit beszelnek. Ez nyilvan kivitelezhetetlen, de örülnek neki.

Ennyit erröl a naprol, nem ez volt a kedvencem, es meg a tortilla is benabb volt, mint szamitottam (bar a srac sokaig hajlongott, hogy sajnalja, hogy zöldsegeset hozott es nem csirkeset. en is sajnaltam). Most lefekszem a szivacsomra, es Macy Grayt hallgatok, amig le nem merül az mp-m.
Holnap pedig irany Becs!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése