2011/08/04

kutyak


van egy olyan sanda gyanum, hogy a kutyakrol sokkal többet fogok irni, mint ausztriarol. amugy most is, leültem ide, waltraudek szomszedolnak (azt hazudtam faj a fejem, termeszetesen azert, hogy meg többet lehessek a kutyakkal), en meg probaltam blogot irni, de jött az egyik kutya (fekete kis bodros szöre van, piros a szeme es jo nagy), bemaszott ide a labam ala es lökdösött az allaval, gondolom hogy jatszunk, de nem tudom, mit var, örüljön hogy meg nem haltam bele a puszta tenybe, hogy ÖT!!!!!! kutya van itt. az elöbb negyed oraig alltam a konyhaban, a kis ajto elött mindig egy kutya (valtottak egymast basszus :DD), es igy beszelgettem velük, hogy mikor merjek kimenni. amugy a kutyak nemzetközi nyelvet beszelnek? szoval, tudjatok, ertik ha magyarul dumalok hozzajuk, vagy csak a nemet okes?
maris beavatlak titeket a mai napomba, de elöbb, Pati: tegnap este elkezdtem olvasni a merengös sztorit (mi a cime?), aztan ma valamikor be is fejeztem, nem tudom, miert gondoltad, hogy kepes vagyok egyszerre csak egy fejezetet elolvasni :D viszont nagyon tetszik :D
tehat, ma reggel felkeltem, elmentem zuhanyozni, ez eleve vicces volt, ahogy beleptem a fürdöszobaba, bearamlott oda mind az öt kutya (lehet hogy csak negy, a harmadiktol mar nem szamoltam), es legalabb tiz percig tartott, amig kidobtam öket (kidobtam=nyöszörögve könyörögtem, hogy huzzanak ki). de utana meses volt, tegnap este abbeli felelmemböl nem fürödtem, hogy ahogy kilepek a szobambol, a sötetben minden kutya ram veti magat. hat, nappal vagy ejszaka, nem mindegy?
aztan elmentem setalni. ezt összesen het oran keresztül csinaltam :D [hazajött Fritz, egyszerre az összes kutya felpattant es csaholva kiviharzott, ijesztö elmeny, mint mikor a jumanjiban vonulnak az allatok, csak szerencsere nem felem] ejszaka nagy vihar volt, meg ma is csöpögött kicsit, szoval kek harisnyaban, rövidnadragban es a ronda buggyosujju szürke esökabatomban nekivagtam Wimpassingnak. igazabol bejartam minden utcat, fenykepeztem egy csomot (es töröltem is egy csomot), leültem az egyik kis parkba (park=harom pad es egy szobor), vegigolvastam a merengös sztorit (tenyleg Dean(L) :D ott bögtem rajta), aztan tovabb setaltam, meg meg tovabb es meg tovabb, erröl nem tudok irni igazabol. csöpögött az esö, mentem a kis tipikus tökeletesazeletem-hazak között, fenykepeztem es zenet hallgattam. par ora mulva megint leültem egy parkban, ott elolvastam a Harry Potter elsö fejezetet (hat nem ment gyorsan, es ha nem olvastam, ill. lattam volna, tuti csak annyit ertettem volna, hogy Albus Dumbledor. ja es tök fura, hogy nemetben a Privet Drive-ot atneveztek, meghozza Ligusterwegnek, ami amugy nem tudom, mit jelent. ja es McGalagony: McGonall, Tudodki meg: Du-weißt-schon-wer :DD). egyszer felsetaltam valami lovarda melle es le akartam fenykepezni a kis falut, szoval begyalogoltam a vizes mezöre, buzak köze, jol at is azott mindenem igazabol. lefenykepeztem valami nagy tavat felülröl, amit meg akartam keresni, de sehogy nem jutottam oda, valahogy minden utca le volt zarva a vegen, es egyszerüen nem talaltam meg egy bazinagy tavat. ja es atsetaltam a következö faluba (amugy itt a faluk nem olyanok, mint otthon, hanem allati szep hazak vannak, de tenyleg, majd kepekkel bizonyitom), talaltam egy spart (mikor elindultam delben, Fritz es Waltraud valami undorito, büdös barna kajahoz lattak hozza, ugyhogy gyorsan lenyomtam egy nutellas kenyeret es leleptem), vettem cappuchinot (u, az a sparos csokis, ami otthon is van, jo volt valami ismeröset inni) meg valami kekszet, megalltam a hid közepen es szepen elfogyasztottam. szoval aztan hazaertem, ugy iszkoltam be a szobamba, hogy csak na (ez frappans volt, mi?), mar rohantak is utanam a kutyak, de megusztam. szoval aztan fel orat igy malmoztam ott bent, pedig majddnem szomjan haltam mar. potcselekveskent kinyitottam Marci levelet, amihez annyi lenne a hozzafüznivalom, hogy bekaphatod a hülye konfettijeiddel együtt, elövigyazatossagomnak köszönhetöen nincs csak tele az egesz szoba azzal a plötyivel :P viszont tetszett a level, köszi :D ja föleg az, hogy ugy tünik, jellegzetessegemnek azt tekinted, hogy kocos a hajam es fogszabalyzom van :D ideznem a kedvenc reszemet: "sose szabad hagynunk, hogy a felelmeink megallitsanak, hasznaljuk ki az eletadta nagy lehetösegeket" - kisse prozai bar, de en ezen felbuzdulva vettem a batorsagot, kileptem a szobabol es kimentem a konyhaba vizert, vallalva ezzel a kockazatot, hogy a kutyak... mit tudom en, megesznek, vagy szetharapnak, vagy csak leköpködnek, ilyesmi. ez nem törtent meg, azota mar ettem is, ismet nutellas kenyeret. atallitom a gyomromat, hogy tudja szegeny, ebben a ket es fel hetben csak minimalisan kap kajat. mindegy, ugyis tul sokat zabalok.
szoval ez a nap annyira nem volt mozgalmas, marmint en elveztem, de sokat nem beszeltem nemetül. csak a kutyakkal. ja meg az elöbb elmagyaraztam Fritznek, hogy most mit is irok, beszelgettünk rola. sokkal könnyebb, ha nekem kel beszelnem, es nem kerdeznek valamit es valaszolnom kell, mert gyakran bazira nem ertem, mi a kerdes, es akkor ütödötten hajtogatom, hogy ja, oke, nein, ez valtozo, arckifejezes es mozdulatok alapjan itelek. neha bejön, neha nem - utobbi kellemetlen :D de mar raszoktam a visszakerdezesre.
holnapi tervem az volt, hogy atsetalok Eisenstadtba, habar azt mondtak, 16 km, gondoltam, annyira az nem lehet sok. vagy tenyleg sok? a mertekekkel problemaim vannak. de szerencsere nem kell ezen izelnem, Waltraud holnap reggel bevisz, aztan ott elleszek, es amikor akarok, visszajövök busszal. na, ha elveszek, legalabb hasznalhatom azokat a meses kifejezeseket, amiket annyit magoltam, hogy tudna nekem segiteni, eltevedtem, megmutatna a terkepen, blabla. oo, es jövöhet szerdan lesz egy csaj szülinapja (csaj... hat negyven eves vagy mennyi), meghivtak engem is, bemegyünk Eisenstadtba kajalni, ez csak jol sülhet el :D
es most visszaterek a szobamba, folytatom a dramionemat (ja, Patika, kepzeld, elkezdtem :D), aztan alszom, azt hiszem.

sok a szunyog. legközelebb nem csak a kutyakrol irok :) (minden nap nem lesz zene, bocsika :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése