2011/08/19

utolso (csak kreativan)


Egyszerüen megdöbbentönek talalom, hogy anno Schönbrunnban (amit eddig valamiert Schönnbrunnak irtam) eltek emberek. Marmint a kastelyban, es hogy egy ekkora kastelyban, meg hogy egy ekkora kertben - mit kertben, parkban! - setalgattak csak ugy. Ezzel ma szembesültem, mert elmentünk, megneztük, nagyon szep (bar lattam mar szebb kastelyt, de ertitek, mindig van valami lenyügözö ezekben, meg mondom, föleg abban, hogy itt elhetett valaki. en is akarok !!!), a kert tetszett a legjobban (ja igen, mivel bent nem voltunk :D), volt egy nagy labirintus, meg ott van meg valami epitmeny, de addig mar nem mentünk el. Pedig irtora szep, az egesz, gyönyörüü. Aztan elmentünk az allatkertbe, ahol csinaltam egy csomo kepet, de amugy kihagyhato volt. En, mint nagy allatbarat, maximum nevetni mehetnek oda, hogy haha, bevagytok zarva, de mivel ez nem tölt el elegedettseggel, söt, eleg lehangolonak tartom, meg meg unalmas is, hat nem oda jarok szorakozni. De azert meselek rola egy kicsit. Itthon is a tropusi haz a kedvencem (ha valasztanom kene egyet), tudjatok, ahol a para keveredik az emberek büzevel, es igazabol lelegezni sem tudsz a forrosagtol, izzadsz mint a lo (mintalo), begöndörödik a hajad, nem tudom, hogy telen vagy nyaron rosszabb-e (telen nem is voltam meg allatkertben). A deneverhaz meg vicces volt, ilyen kis rövid sötet szakasz, ahol latod a deneverek sziluettjet, ahogy feled repülnek, de vegül megis mindig kikerülnek, viszont ereztem, hogy a hajamat legyintettek, az nagyon vicces volt. Ebedeltünk is, csirket ettem krumplisalataval, de ezek nem ismerik a csirket es a sültkrumplit egytalon basszus. Meg kb semmi igazan jot, csak a hülye disznohusra koncentralnak. Mindenhol diszno. Undorito.
Az allatkert utan bementünk Fritz ismeröseihez egy irodaba, valamit megbeszeltek, es ezt csak azert meselem el, mert megvan a ket utolso megfejtesem (elöször az allatkertben a wc-re vigyazo pasit akartam megkerdezni, de olyan gorombanak nezett ki, hogy vegül megse), az egyiket egy pasi mondta, aki ugy beszelt, hogy blhgmfkgrf (most kepzeljetek el, hogy hanyok, es közben beszelek), de azert valahogy csak rajöttem, hogy azt mondta, hogy elfelejtettem, de leirtam, csak most nem hozom ide; a nö viszont kedves volt es erthetöen beszelt, a megoldasa is tetszett: mikroszkop alatt viragok. Ez nagyon jo :D Ez tetszik a legjobban, meg a hangulatgörbe (amit megfejtettem nemetül: Stimmungskurve). A nap zarasakent pedig elmentünk meg fagyizni, ahol kiderült, hogy az alkoholos meggy is beüthet (ezert nem ettem meg, nem pedig berugtam töle :D).
Eddig azt csinaltam, hogy bepakoltam a böröndömet (mint minden film föszereplöje, en is a tetejen ugraltam, hogy beleferjenek a cuccok, most betudom huzni, de holnap meg be kell tennem par dolgot, ugyhogy jo lesz), olvastam A nyomorultakat, es most azt terveztem, hogy elmegyek hajat mosni, de valamelyik hülye kutya leverte a konyhaban az ajtot, ami azert van, hogy ne menjenek be, es most mind bejar es felfaljak a macskakajat (ami amugy egyaltalan nem erint melyen, mondhatni melysegesen hidegen hagy), a joerzesem pedig azt diktalja, hogy legalabb fussak at a szomszedba szolni Waltraudnak, hogy helo, gond van (leesett az ajto, na, ezt hogy mondod?). De lehet, hogy nincs ott, akkor viszont ott ragadok Vanessanal. Borzaszto nagy dilemma. Na jo, jotet lelek vagyok. Ez az utolso estem, ugyhogy tennek nehany megallapitast:
- szerintem kicsit sznobok, vagy nem tudom, mi az oka, de allandoan mindenki szensavas vizet iszik, amit persze en utalok
- a kocsiban a klimat nyomatjak, amitöl megörülök
- a Sarah (vagy Sarha) sokkal jobban hangzik, mint a Sara (ekezettel)
- nincs rantott sajt!!!
- es a miniszotaramban nem volt benne minden szo, pl a szezammag, az elegge hianyzott egyszer

Most Aronnal kiabalok, hogy huzzan el a labam alol es ne nyaljon össze, de holnap ilyenkor mar a tüzijatekot nezzük, ami borzasztoan felvidit.
Csö, Wimpassing! (Winnendent irtam elöször, hoppaka)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése