2011/08/06

plusznak


bar igy kevesbe lesz vicces, de azert ki kell javitanom magam. kicsit felreertettük egymast Fritzzel, a gasthund mar itt van, nem jön meg egy. az a kis barna, valami A betüs neve van (Armin? talan). na, szoval mar itt van.
es miutan blogoltam, ki is mentem elvegyülni, jött Vanessa anyukajanak (ajj hogy is hivjak..?) az anyja, apja, sogornöje es az ö ferje (vagy a pasi a testvere es igy a sogornöje a Lily, ez meg bizonytalan). jo volt, jo volt, beszelgettünk, vagyis ök beszelgettek, en meg koncentraltam, halljatok, ez eleg faraszto :D neha öt masodpercre nem figyeltem, es mar abszolut elvesztettem a fonalat. de volt szo holdfogyatkozasrol, meg arrol, hogy a hold fenye mennyi mindent befolyasol. hetköznapi tema :D aztan meseltem, hogy voltam Winnendenben, ugyhogy teritekre került a meszarlas is, meg Vanessa anyukajanak az apja (könnyebb lenne nevekkel, valoban) meselte, hogy mikor egyszer atmentek Magyarorszagon, senki nem tudott nemetül, ugyhogy elöjött a generaciok közti különbseg igy nyelvileg... na, mindegy, jo volt :D este meg grillezünk, uuristen, remelem, nem marhahust, vagy sertest, vagy ilyen undormanyokat.
holnap meg bolhapiacra megyünk, az biztos jo lesz, utana meg valami nöi sportot nezünk meg, erös nök kis szoknyaban, nem nagyon tudom, hogy ez mi lehet :D szoval holnap reggel hetkor indulunk, Fritz mondta, hogy "hercegnö, holnap koran kelünk" ez ilyen anyad-pillanat volt :D:D
most eszem, aztan majd valamivel elütöm az idöt, este jön Vanessa (most Becsben volt a nagymamajanal). ja es azt nem is mondtam, hogy az erkezett rokonok Nemetorszagbol jöttek, öket fenyevekkel egyszerübb volt megerteni, de hat nem lehet minden tökeletes :D
na, ma tulteljesitettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése