2011/08/07

kicsit ömlesztve


ujabb hirrel kezdenem: megis van hatodik kutya, es mar itt van !!!! :DDDD ezen mennyit nevettem, jezusom, mikor Fritz mondta, hogy jaa, hat mar itt van, akkor azt hittem, felreertettem, es mar eleve itt volt. de nem! egy kb ugyanolyan barna jött, mint Armin (azota megjegyeztem a nevet), de eszre se vettem basszus :D tehat jelenleg hat kutyaval elek együtt, gyakran lepek bele egy tocsa nyalba es esek hasra majdnem, de amig nem mezitlab lepek bele, csak minimalisan zavar. nna.

tegnap ott hagytam abba, hogy elmegyünk grillezni. tehat voltunk grillezni. nem volt rossz, hogy mit ettem, azt nem igazan tudom, de addig jo igazabol. valami hus volt, de nem merek belegondolni, hogy milyen, ugyhogy ezen igy atsiklottam (bar a fogszabalyzom miatt kisse aggodtam, ilyen kemeny husok voltak, de tulelte szegeny). a krumpli meg a fokhagymas martas fincsi volt. Vanessa hazajött Becsböl, es kepzeljetek, hozott nekem egy baratsag-karkötöt :D majdnem ktört belölem a nevetes, de azert vegül ugy döntöttem, ez egesz kedves, szoval hajlando voltam felvenni (eleg csunya, ilyen bizsus szivecske meg müanyag izek lognak rola. mennyire vagyok paraszt? mert amugy nem akarok az lenni). A tesoival kidobosoztunk, de ez eleg hülye kidobos volt, vagyis ertelmetlen, ha megszerezted a labdat, csak hozzavagtad a masikhoz, es olyan kicsi területen jatszottunk, hogy mikor magyaraztak, hogy itt futni kell, futni kell (mintha nem tudnam basszus, kidobos), majdnem lenyomtam magyarul egy monologot, hogy marmint hova fussak, bele a grillbe vagy a medencebe? ugyhogy inkabb neha leguggoltam, felugrottam, azzal elegedettek voltak (de en hamar leültem). megismertem azt a nöt (Dorist, nevezzük neven), akinek a szülinapjara megyünk szerdan, oo, majd megprobalom ravenni öket, hogy tancoljunk, vagyis hogy olyan helyre menjünk (ja, biztos figyelembe veszik :DD). Doris ferje jofej volt, bemutatkoztam neki, mondtam, hogy honnan jöttem, erre felkialtott, hogy: "Ahhaaa, du bist DIE Sarah!" hoppahoppa, hiresnek ereztem magam ugy öt masodpercig :D de tenyleg aranyos, vele egesz sokat beszelgettünk. kisse dzsigolos külseje van, menö kocsija es aranylanc van a nyakaban, a nevet meg elfelejtettem (igazabol meg se jegyeztem), de azert kedvelem. a fiarol jutott eszembe, hogy itt meg egyetlenegy helyes fiut se lattam. es ö sem volt kivetel (vagyis ma egyet lattam, de azon is szoknya volt es dudazott, ugyhogy elfelejthetö). a dzsigolora hasonlito jofej pasi kerdezte, mivel akarok majd foglalkozni a suli utan, es hat valamiert olyan egyertelmüen csuszott ki a szamon, hogy fotozast tanulok tovabb, es ettöl olyan jol ereztem magam utana, söt, tök sokat fenykepezek, es ha szerintem jo kepeket csinalok, olyan elegedettseggel tölt el, hogy asszem, eldöntöttem, hogy tenyleg megprobalom Kaposvaron (ezt irtam egyaltalan a blogomba mar? :D ha nem, akkor: a kaposvari müveszeti egyetemre fogok jelentkezni, fotografus szakra!). es valamikor ezzel egyidöben rajöttem arra is, hogy itt mennyire egyedül vagyok - es ez mennyire tetszik! marmint nem vagyom hosszabb idöre itt (mar csak 13 nap :D), viszont jolesik ugy itt lenni, hogy senkihez nem kell alkalmazkodnom (amit amugy rendszerint megteszek, es nem is zavar, kompromisszumkesz vagyok, meg nem is nagy dolgokrol van szo, csak igy jobb, most csak en vagyok), magamra figyelhetek.. ezt meg fejtegethetnem, de ertitek. ez nagyon jo (: ez volt a tegnap.
ma reggel fel hetkor keltem (bahh), kimentünk a bolhapiacra, es hat mit mondjak, en azert nagyobb dologra szamitottam :D ott voltunk ket es fel oran keresztül, nem reggeliztem (!!), viszont vettem (vagyis kaptam) egy kistaskat, nagyon tetszik, tök szep (mikor Waltraudnak mutattam, lattam, hogy legszivesebben lehanya, olyan hangosan es szelesen mosolyogva örvendezett neki :D). Viszont mint emlitettem, nem reggeliztem, kezdtem haldokolni, tudjatok, ilyenkor kicsit idegbeteg vagyok talan, de igyekeztem nem goromba lenni. föleg mert megigertek, hogy elmegyünk reggelizni :D mentünk is, jezusom, Marci, ezt neked ajanlom: beültünk egy vendeglöbe, nem olyan volt, mint Luke-e, de az jutott eszembe, es olyan kajat kertem...! ket kolbasz baconbe volt csavarva, hozza egy csomo sültkrumpli, issssteni volt (persze a kaposztat lehagyhattak volna a szeleröl. nem mintha megettem volna). hat nagyon jol ereztem magam utana :D (Fritz meg sört ivott, ket oriasi poharral, reggel haromnegyed tizkor is mar, nagyon durva, mennyit pialnak ezek. Fritz meg ugyanezen a napon ivott öhm... valameddig szamoltam, de aztan mar nem. kiderült, hogy itt 10% tolerancia van, de mikor vezetett, ez nem nyugtatott meg :D tegnap a grillezesnel is durva volt, Vanessa nagypapaja igy folyamatosan öntötte a palinkat, nem csak maganak, mar keresztbeallt a szeme, de meg mindig öntötte :DD) Reggeli utan pedig elmentünk arra a jatekra, ami kiderült, hogy egy skot fesztival, es szoknyas ferfiakrol beszelt Fritz, nem nökröl (nem is hallottam, hogy nöt mondott volna, csak a szoknyabol következtettem :D). Nagyon tetszett, beültem a kapuba az 5 evesek köze es allati sok fenykepet csinaltam, majd otthon megmutatom, igen, asszem, ezt minden alkalommal leirom :D volt nehany csapat, versenyeztek, volt hordoguritas (arrol lettek a legjobb kepek, fude elveztem :DD), kötelhuzas, sörivas, ott voltunk masfel orat, aztan hazajöttünk! amin tökre meglepödtem, es kisse zavart is. meg szivesen maradtam volna, de mivel meg sokkal több mint 16 km-re voltunk Wimpassingtol, gondoltam, nem ellenkezem :D szoval hazajöttünk, oooriasi höseg volt, szoval aki tehette, bement a toba (ami meg mindig az udvaron van, elkepesztö :D), en nem, mert gondjaim vannak, Vanessanak probaltam magyarazni (piros... ver... FAJDALOM!!! mondta, hogy nem baaj, nem baaj... hat mondom baaj, baaj... :D). szoval logattam a labam a vizbe es fenykepeztem, meg lakcimet csereltem Vanessa nagyapjaval (ez erös tulzas, en megadtam, cserebe kaptam egy danke-t). Utana Vanessaval es Fritzzel activityztünk, nos, utolso lettem :DD de nagyon vicces volt, egy csomo mindenröl nem tudtam, mi az, es a miniszotaramban összetett szavak nem annyira voltak, ugyhogy en is szetszedtem öket, de ugy egesz mast jelentett, mint egybe. Ami magyarul is igy van, de itt valahogy nehezebben ment nekik :D (pl a Leidensgenossen-re azt hittem, martir, de közben meg szenvedötars. na mindegy, ez csak nekem vicces :D) Utana elkezdett zuhogni az esö, ugyhogy gyorsan teljesitettem meg egy feladatot, de kb minden Disneyböl csak a refrent tudtam, ugyhogy igy összesen valami negy szamot enekeltem el reszletekben, a zuhogo esöben, strandkendöben, rövidnadragban, az elsö pillanatom lett volna, ha Vanessa nem lett volna ott :D (nem is ertem, mi bajom van, nincsenek pillanataim :( pedig a wimpassingos setam is siman lehetett volna. hm.) Aztan megprobaltam Vanessat zumbazni tanitani, de nem nagyon ment, utana elmagyaraztam neki, hogy van egy kicsit elmebeteg, amde szerethetö baratom, aki feladatokat adott nekem, az egyik pedig, hogy valakit megtanitsak a JofejTancra - es öt valasztottam. Egesz jol benne volt, el is kezdtük, aztan a kutyak ugralni kezdtek körülöttünk, berancigalt a szobamba, justin bibert rakott be hatterzenenek(!!) es lement kutyaba, ott üldözött harapdalassal ijesztegetve, meg majdnem elbögte magat, mikor beütötte az ujjat az ajtoba. többször is kerdeztem, hany eves, de a celozgatast csak akkor ertette meg, mikor el is magyaraztam, hogy nem kene nyafogni. ajj, remelem, normalis gyerekem lesz majd egyszer. vagy ez a normalis? :O). Aztan most tevet neztem, valami kertepitös müsort, meglepöen faraszto ez a koncentralas.
Holnapra nincsenek terveim, majd kitalalok valamit. Javaslatokat ezuttal nem szivesen fogadok, tudjatok, most egyedül vagyok :D
na, ezt is Vanessa mutatta, hat nem szupi?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése