2011/08/13

vegre!


Igen, azt irtam, ma megyünk a harom napos fesztivalra, de nem, mert holnap :D Szoval ma meg itt vagyok! :D
Tegnap megbeszeltük Patival, hogy este 10kor en is kiülök hullocsillagokat nezni, meg ö is, es akkor lelekben együtt leszünk, de itt oriasi vihar volt, ugyhogy helyette lefenykepeztem a tüzijatekot (csak ugy volt). Szegeny Csipszi annyira felt a raketaktol, belegondoltam, milyen lehet itt szilveszterkor HAT kutyaval. Bar akkor elvileg csak öttel. Vagy neggyel. Mar nem nagyon tudom követni, melyik az övek es melyik nem. Ismet elkezdtem megtanitani a jofejtancot, de valahogy mindig csak addig jutunk, hogy en eltancolom ketszer zenere, ök hadonasznak valamit, es vege :D Vanessa meg probalkozott (ujra szobaallok vele, egyreszt mert nem tudom a kepebe vagni, hogy eröszakos kis görcs vagy, masreszt meg valakinek megiscsak meg kell tanitanom a tancot), Denis meg igazabol elöször probalt leutanozni, de miutan nem sikerült, csak vergödött es ugralt. Aranyos volt. Utana a vihar miatt kikapcsoltuk a gepet, ergo a zenet is, es megtanitottam öket kanadai hetesezni. Piknik nem volt, de a hires hiszen a jatek neve kanadai hetes mondat persze elhangzott (Denn der Name dieses Spiels ist SiebenKanada :DD). Ami egyebkent rövidebb ideig tartott, mint magyarul :D Kisgörcsvanessanak tetszett, Denis zu kompliziertnek talalta, de majd ujrajatszunk mas körülmenyek közt is.
Este egy könyvet kerestem Hundertwasserrol, mint a pokember, ugy maszkaltam a könyvespolcokon (kiveve, hogy nem tudok halot löni a kezemmel), de vegül sajnos nem talaltam meg. Ja amugy nem csak ugy kerestem, hanem Waltraud mondta, hogy letezik is :D
Ma reggel talalkoztam a takarito nenivel, aki magyar, elregelte, hogy ö szakacs is, meg biztonsagi erö szervezö is, de egyik mellett se lenne ideje a csaladra, ugyhogy takarit. Hat, ezt igazan sajnalom. Aztan mivel zuhogott az esö, elindultam a sparba, közben egy csomot fenykepeztem, vettem macchiatot (vagy mi, sose tudom mar a nevet, olyan, mint a kave, csak finom), visszafele is egy csomot fenykepeztem, meg zenet hallgattam, es kepzeljetek, megvolt az elsö pillanatom: talaltam egy jatszoteret, es ott valami jatekot, aminek nem tudom a nevet, de ket oszlophoz van rögzitve valami erös drot, a droton log valami hosszu ize, aminek a vegen egy kis kerek ülöke van, es akkor ezzel igy csuszkalhatsz oszloptol oszlopig. Na. Ez egy zsenialis talalmany, nagyon jokat szorakoztam rajta, de tenyleg, olyan vicces volt, hogy csak vigyorogni tudtam, meg hangosan nevettem ott a kihalt jatszoteren a szakado esöben. Eszmeletlenjo volt, ugyhogy most tenyleg nagyon jo kedvem van (:
Mas erdekes nagyon nincs. Ja, meg egy: Fritzek vettek egy nutellat, szerintem azt hiszik, nagyon szeretem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése