2011/08/06

"ELET ON" projekt :P és Eisenstadt


egnap este, amig itt ültem öt percig, hogy most blogolni fogok, ezerszer több szunyogcsipest kaptam, mint azon a bizonyos ejszakai fürdözeses nyaralinan tavaly. de azert elek, csak kisse viszket.
van egy hirem, sracok, remelem, ti is hasonlo örömmel fogadjatok majd, mint en: jövöheten erkezik egy hatodik kutya! Fritz kerdezte, hogy baj-e, hat mondtam, hogy nekem mar mindegy :D egyebkent eleg gyakoriak ezek a bentragadokakonyhaban-jelenetek, de csak azert, mert altalaban kajaert megyek oda, ök meg mint az ehenkoraszok követnek, de hat fogalmam sincs, mit kene adnom nekik, nem en etetem öket. es a sharon naplojaban lattam, hogy egy kisfiu csokit adott az egyik kutyanak es korhazba kellett vinni. lehet, hogy a csoki miatt volt, de nem kockaztatok. szoval a tegnap.
bementünk Eisenstadtba, kiraktak egy parkoloba, aztan mutattak, hogy merre menjek egyenesen a Haydn-hazhoz. hat mar jo tiz perce gyalogoltam, amikor jött valami földut es ugy döntöttem, biztos rossz iranyba megyek, szoval elmentem masfele, tovabbi tiz perces seta utan ott lyukadtam ki, ahonnan masfele indultam, szoval belattam, hogy valoszinüleg bele kell vetnem magam a susnyasba. ez megtörtent, kar hogy a tesco-s cipöm volt rajtam, olcso, szep, amde a talpa nem tul strapabiro. tehat atvagtam arkon-bokron, susnyason, szölöben, sziklas talajon, egyebkent meredeken felfele, aztan ujabb elegazashoz erkeztem. de az csak utolag derült ki (hazafele), hogy ez egy elagazas, mert csak az egyik utat lattam, egyertelmüen arra mentem - ez volt termeszetesen a rossz ut. ujabb tiz perc felfele, de itt mar voltak hazak, gondoltam, ez jo. amugy valami tornyos epület fele tartottam, csak az tünt olyannak, ami cel lehetett (ertitek, nem tudom, hogy nez ki a Haydn-haz. vagyis most mar igen.) szoval felertem, mar keszültem megcsokolni a földet, de akkor megallapitottam, hogy ez csak egy rohadt templom (mar bocsanat). mint utobb kiderült, meg Eisenstadtbol is kimentem, pontosan amiatt, mert nem lattam az elagazasnal a masik utat. ha lattam volna es arra megyek, akkor ket percen belül ott lettem volna, mint utolag rajöttem. de sebaj, ez kezd követhetetlen lenni, a lenyeg az, hogy megtalaltam a Haydn hazat, es hat kepzeljetek el: eppen felujitjak! ugyhogy igazan megerte :D de azt is tudni kell, hogy Eisenstadtban van az Eszterhazy-kastely, ugyhogy nemi pihenö utan arra vettem az iranyt. Azt annyira nem volt nehez megtalalni, nagyon szep volt, idegenvezetest nem kertem, mert tulzasokba ne essünk, szoval csak kivülröl neztem meg, meg szereztem Bonanak ott egy prospektust Haydn-rol, aztan vettem a Viragnak egy hajpantot (mert mindig viszünk egymasnak valamit külföldröl. vagyis ö mindig, en meg majdnem soha nem felejtem el), bevasaroltam a sparban, utana pedig letelepedtem a kastely udvaran. uristen nagyon szep volt, fenykepeztem egy csomo kacsat meg mindent, ettem, remekül szorakoztam. es ekkor elerkezettnek lattam az idöt ahhoz, hogy kinyissam Balaf levelet. nos. elöször is, a cipöfüzönek örültem, ez volt a tippem, asszem kicsit csalodtam volna, ha nem az van benne :D (a pirosat akkor erdemlem ki, ha Nemetorszagba költözöm, vagy mi? :D) amugy meg a feladataidat tekintve nem mondanam, hogy meg vagyok lepve, viszont nem szamitottam ra, mert nem gondolkodtam, hogy o, vajon mit fognak irni? tehat ahogy elkezdtem olvasni, miket talaltal ki, hangos nevetesben törtem ki, es egyszerre annyi gunyos megjegyzest tudtam volna a fejedhez vagni, hogy el se hiszed, de a valtozatossag kedveert: köszi (: ellenfelem Karaszi Sara, jehh. ja, szivesen megosztom veletek a level jatekos tartalmat: az elsö egy felismerhetetlen abra, amit oda kell nyomnom 9 különbözö ember orra ala, hogy szerintük mit abrazol (ha engem kerdeztek, semmit, körberajzoltal egy poharat es belefirkaltal valamit, mi? de azert odairtam, hogy satortabor, mert magamat tekintem az egyik megkerdezettnek). A masodik Disney-enek az esöben, ez nem fog gondot okozni, csak meg kell varnom az esöt. mit enekeljek? klasszikusokat sajnos nem tudok, ugyhogy azt hiszem, a Limonadebol lesz valami. A harmadik 3-3 szamomra uj etel-, ill. italkülönlegesseg megkostolasa. Nos, ami a kajat illeti, az egyik a käsetwister volt, amit a sparba vettem, nem volt rossz, ilyen zöldfüszeres-sajtos pekaru, a masik pedig az a gusztustalan darabos, libafosszinü leves, megkostoltam, es megallapitottam, hogy tul sos, amugy meg semmilyen. A harmadik meg nem tudom, mi lesz. Italok pedig... tegnap vettem egy vizet, Römerquelle a neve, nem tudom, mennyiben mas, mint a csapviz, de finom volt (:P), a masik meg a köves viz lesz, de mindig elfelejtem es most nincs kedvem megkeresni. A harmadikra majd jön az ihlet [vendegek, oo, miert? azt mondjatok, kicsit zarkozott vagyok? :D] . A negyedik feladat: lesifoto harom különbözö emberröl, meghozza az alapjan, hogy: egyedi a nevetese; megnyugtato a kisugarzasa (u erre volt egy srac, olyan volt, mint a napsugar, amugy fekete, raszta, vigyorogva setalt vegig a föutcan, csak nem tudtam lefenykepezni es gondoltam, követni nem fogom); csikis a talpa (a lesifoto nemileg kizarja, hogy megkerdezzem töle, majd ezutan lefenykepezzem, de mar van ötletem, semmi vesz). Az ötödik: seta a folyoparton, közben kacsazas - hat epp egy ooooo. hat az egy to volt! na mindegy, ezt atertelmezem kisse elegge. bocs, de itt csak a Leitha van folyo, de ott csak igy az erdöben tudsz setalni mellette, ugyhogy azt kihagyom. viszont tegnap epp ott voltam a tonal, egy követ se lattam, ugyhogy helyette ugy kacsaztam, hogy megetettem a kacsakat (amire egyebkent nagyon furcsan neztek az emberek, de aztan csatlakoztak, mert amugy ezzel legalabb 20 kacsat csalogattam a vizbe). A hatodik egy tancos mulatsagon valo reszvetel, illetve tancolas (bosszanto, hogy ezt szamomra meg mindig kihivasnak tekinted), erre keresem a lehetöseget. A hetedik buborekfujo hasznalata min. 9 percig. Ezzel feladtad a lecket :D Elöször a Müllert akartam megkeresni, de egy neni mondta, hogy az igy kilometerekre van, de aztan rajöttem, hogy ahol kitettek kocsival, ott van egy kik! Ott pedig van buborekfujo, itthon vettem mar. Ugyhogy lesetaltam (ekkor jöttem ra, hogy felfele milyen hülyen jöttem :D), vettem a kikben egy buborekfujot (es ha mar ott voltam, egy felsöt is), aztan visszabaktattam (vagy inkabb csusztam-masztam) a központba. Akkor mar amugy a buszpalyaudvarra tartottam (felhivtam Waltraudot, jön-e, de mondta hogy nincs kocsi, menjek busszal, kis aranyos :D), ami ott volt a kastelyon tul, ugyhogy tulteljesitve a feladatot, a kiktöl a palyaudvarig buborekokat eregettem (es elhihetitek, az hosszu ut). Ez altalaban nem zavart senkit, söt, egy csomo kisgyerek fogadjunk, hogy a szivebe zart (meg nehany seggfej pasi is, de ezt el se meselem). A nyolcadik feladat, hogy tanitsam meg valakinek a JofejTancot, erre mar ki is jelöltem Vanessat. Csak az a problemam ezzel, hogy nincs rajta az mp-men a say hey, ugyhogy majd... nem tudom, lehet hogy itt kint tancolunk a teli kertben (igen, van egy teli kert :D), mert itt van a szamitogep. A 9. feladatom pedig egy böseges piknik tartasa egy parkban, ahol kanadai hetesezünk. Lehet, hogy a parkbol vegül kert lesz vagy nem tudom, mert asszem emlitettem mar, hogy itt a parkok ket padbol es egy szoborbol allnak. De sebaj, megoldom. De igy legalabb pluszban hasznalom a nemetet, ennek vegül is örülök.
Amugy a busszal szerencsesen hazaertem, este tök faradt voltam (mert nagyon sokat setaltam, ha ezt nem szürtetek volna le :D), ugyhogy Harry Pottert olvastam, aztan aludtam. Ma meg tizkor keltem, de ezt ök amugy eleg kesöi idöpontnak tekintik (kerdeztek, hogy sokaig alszom-e, mondtam, hogy nem, tizig, erre mondtak, hogy akkor sokaig... :D), ugyhogy mostantol legalabb fel oraval korabban kelek majd.
Mara nincs programom, Harry Pottert olvasok, meg kidolgozom a csalad temet, es ha mar vannak vendegek, talan kommunikalok is.

huhuu, mennyi fenykepem van. majd otthon azokkal együtt is beszamolok egy-egy mondatban (:
ezt hallgattam, mikor beleptem a kastely parkjaba, es hirtelen olyan jo kedvem lett, csak ugy vigyorogni kezdtem, szoval tessek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése